Skaitiniai

Podkastas „Žmogiškieji Iššūkiai“

Podkaste Aurimas Mikalauskas ir Valerija Buzėnienė kalbina sėkmingų organizacijų vadovus, personalo vadovus ir jų konsultantus apie žmogiškuosius iššūkius – ko visi galime pasimokyti apie darbą su didžiausiu kompanijos turtu – žmonėmis.Skaityti daugiau

Sertifikuotų personalo atrankos specialistų mokymai Lietuvoje ir Latvijoje

Mokymai vyko pirmą kartą Latvijoje; Lietuvoje buvo sertifikuota jau antra grupė.

Atskira mokymų diena buvo skirta pokalbių įgūdžių tobulinimui.  Patirtimi dalinosi Jan J. Ženaty (Čekija) – psichologas, lektorius, sertifikuotas Paul Ekman specialistas ir Scotland Yard paruošimą praėjęs mokytojas. Įtraukiančiai ir interaktyviai pristatyta mikro-emocijų analizės metodologija, praktiškai nagrinėta kaip suprasti kandidato emocijas bei atpažinti melą pokalbio metu.Skaityti daugiau

Pirmieji sertifikuotų atrankos specialistų mokymai Lietuvoje

Rugsėjo 26-27 dienomis Vilniuje buvo surengti pirmieji RACS (Recruitment Academy Certified Sourcer) mokymai.Skaityti daugiau

Vadovo vaidmuo atrankų procese

Darbo rinkai vis labiau judant kandidatų trūkumo ir konkurencijos dėl darbuotojų kryptimi, labai svarbus tampa vadovo įsitraukimas į personalo procesus ir jo rodomas dėmesys naujų talentų pritraukimui. Skaityti daugiau

Video žinutės kandidatams

Ne paslaptis, kas šiandien atrankistams tenka sunkiai padirbėti, norint pritraukti kandidatą. Kartais reikia pasiekti iki 200 kandidatų tam, kad įdarbintum vieną. Būtent todėl atrankų industrijos atstovai nuolat ieško būdų palengvinti šį procesą. Skaityti daugiau

Knyga visiems, ieškantiems kandidatų Linkedin

Kiekvienas susidūręs su Linkedin paieška, žino, kad paieškos taisyklės nėra akivaizdžios, o ir nuolat kintančios. Linked tinklas stengiasi keisti ir tobulinti paieškos algoritmus, todėl kiekvienas ieškantis turi gerai žinoti, kaip ieškoti, norint pasiekti rezultatų. Skaityti daugiau

Kaip pritraukti Y kartos kandidatus?

Sutikite, naujų darbuotojų pritraukimas ir atranka šiandien visai ne tokia, kokia ji buvo prieš 10, 5 ar net 3 metus. Tarp kitų svarbių veiksnių, diktuojančių žaidimo taisykles šiandien yra ir naujos Y kartos atstovų įsiliejimas į darbuotojų gretas.

Dalinamės keliais patarimais tiems, kurie mąsto kaip šiandien pritraukti jaunus specialistus darbui savo įmonėse.     Skaityti daugiau

Giliai paslėptas vidinių kandidatų lobis

Pakalbėkime apie darbuotojų lojalumą. Istorijos darbuotojų, dirbančių 40 metų vienoje įmonėje jau seniai liko praeityje ir darbuotojų darbo keitimo tendencijos radikaliai pasikeitė. Pasaulinė statistika rodo, kad darbuotojų kaitos lygis jau pasiekė 2007 metų lygį ir tampa vienu didžiausių iššūkių verslui. Darbo keitimo tendencija sufleruoja, kad lojalumas darbdaviui kaip vertybė nugrimzdo užmaršty.

Kita vertus, naujausios Linkedin profesinių kontaktų tinklo apklausos (virš 26,000 respondentų apklausta 2016 metų sausį-kovą) atskleidžia, kad  25% darbuotojų siekia paaukštinimo. Jų prioritetas ne keisti darbdavį, o kilti profesiniais laiptais. Didžiausia problema tame, kad net 24% darbuotojų keičia darbą dėl to, kad siekia ir negauna kitos pareigybės įmonėje, kurioje dirba.            Skaityti daugiau

Kaip pritraukti geriausius darbuotojus mažai įmonei 

Šiandieninė darbo rinka apibūdinama itin aktyvia darbdavių konkurencija dėl geriausių darbuotojų.  Darbdavio įvaizdžio formavimo praktikos ir aktyvus  organizacijos darbas siekiant pritraukti iš rinkos geriausią talentą kasdien vis stebina išmone ir taiklumu: skiriamos stipendijos geriausiems studentams, įrengiamos mokymų klasės, kuriamos lanksčios ir patrauklios darbo sąlygos, mokamos premijos už naujų darbuotojų atvedimą, skatinama bendra visuomeninė ir laisvalaikio veikla. Daroma daug ir teisingai. Tačiau visi šie veiksmai įmanomi tik esant reikalingiems resursams (personalo skyrius, biudžetas įvaizdžio formavimui ir pan.), todėl dažniausiai būdingi dideliam ir neretai tarptautiniam verslui.

Kaip elgtis mažai ar veiklą pradedančiai įmonei, norint pritraukti tinkamiausią darbuoją sau? Ar yra mažam verslui tinkamų ir efektyvių priemonių? Skaityti daugiau

Klaidos daromos atrankos metu

Darbo pokalbį galima lyginti su pardavimo procesu, kurio pardavėjas yra darbdavys, o klientas – kandidatas. Šiuo metu rinka diktuoja tokias sąlygas, kad pranašumą įgyja kandidatai, o darbdaviai turi stengtis sudominti jį ir parduoti savo įmonę jau pirmo pokalbio metu.Skaityti daugiau